Αρχική>Διάφορα>Εντυπώσεις από το meeting της Dynafit στην Αυστρία!

Εντυπώσεις από το meeting της Dynafit στην Αυστρία!

Πρiν λίγες μέρες βρέθηκα με τον φίλο και συναθλητή μου στην ομάδα της Dynafit Greece, Γιαννόπουλο Κωνσταντίνο, στην Αυστρία, εκπροσωπώντας στο διεθνές meeting αθλητών της Dynafit international την ελληνική ομάδα. Προσγειωθήκαμε στο Μόναχο και από εκεί οδηγώντας φτάσαμε μετά από περίπου δυόμιση ώρες στο Stubai στην Αυστρία, λίγο μετα το Insbruck. Παρά την χαμηλή θερμοκρασία, το χιόνι χαμηλά ήταν λιγοστό, σχεδόν ανύπαρκτο, και μόνο στις κορυφές και ψιλά πάνω στους παγετώνες έκανε αισθητή την παρουσία του. Παρόλα αυτά το τοπίο ήταν μαγευτικό με τις βουνοκορφές, αφότου μπήκαμε στην Αυστρία, να διαδέχονται η μία την άλλη και το ανάγλυφο τοπίο να γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρον.

Φτάνοντας στον προορισμό μας και αφού αφήσαμε πρώτα τα λιγοστά πράγματά μας στο δωμάτιο του πολύ όμορφου πολυτελούς ξενοδοχείου “Sportshotel”, στο οποίο και θα διέμεναν όλοι οι αθλητές, βάλαμε τα αθλητικά μας και αφού πρώτα κάναμε λίγα βάρη στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου, βγήκαμε έξω για ένα χαλαρό τρεξιματάκι, κάτω από ένα τσουχτερό κρύο αλλά και με ένα μεγάλο χαμόγελο, γευόμενοι αναπάντεχα την ελαφριά χιονόπτωση που μόλις είχε ξεκινήσει…

Μετά από μία ώρα τρέξιμο στο χιόνι, αφού η χιονόπτωση είχε πλέον δυναμώσει και είχε ντύσει τα πάντα στα λευκά, γυρίσαμε στο ξενοδοχείο. Κάναμε μπάνιο και κατεβήκαμε στο σαλόνι, όπου οι περισσότεροι πλέον αθλητές από όλες τις μεριές του κόσμου είχαν καταφθάσει και συγκεντρωθεί εκεί, κουβεντιάζοντας, γνωρίζοντας ο ένας τον άλλον και ανταλάσσοντας εμπειρίες….

Ακολούθησε ένα πολύ όμορφο πλούσιο γεύμα στο ξενοδοχείο, όπου είχαμε την ευκαιρία να βρεθούμε, να κουβεντιάσουμε και να συνεχίσουμε την γνωριμία τόσο με τους άλλους αθλητές όσο και με τους εκπροσώπους της εταιρίας, όπου και αυτοί όλοι ήταν αθλητές. Άλλωστε το “μοτο “ της εταιρίας είναι “από αθλητές για αθλητές”, δικαίως…. Το κλίμα ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο και φιλικό και λειτουργούσαμε όλοι μαζί σαν μία ομάδα, αφού από την αρχή της συνάντησης μας έγινε σαφές, ότι όλοι οι αθλητές που ήμασταν εκεί, ανεξάρτητα από ποια χώρα προερχόμαστε, αποτελούμε μία ομάδα και είμαστε η ομάδα της Dynafit.

Την επόμενη μέρα είχε πολύ πρωινό ξύπνημα και αφού κάναμε έξω στα χιόνια μπροστά ακριβώς από το ξενοδοχείο την φωτογράφιση ώς μίας ομάδας πλέον, πραγματοποιήσαμε μία κοινή προπόνηση στο ολόλευκο βουνό, ανεβαίνοντας αρχικά από ένα χωματόδρομο, ο οποίος είχε τουλάχιστον 20-30 πόντους φρέσκο χιόνι και έπειτα κατεβαίνοντας, ακολουθώντας ένα πανέμορφο κατάλευκο μονοπάτι ανάμεσα από χιονισμένα δέντρα και λευκές πλαγιές. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο έπειτα από περίπου μιάμιση με δύο ώρες αρκετά έντονης προπόνησης, ιδρωμένοι, με ανοιχτά πνευμόνια γεμάτα φρέσκο αέρα, και μάτια γεμάτα όμορφες, ασυνήθιστες, ολόλευκες πλούσιες εικόνες από μία διαδρομή μέσα σε ένα φρεσκοχιονισμένο κατάφυτο μονοπάτι όλο ρέματα…

Ακολούθησε πλούσιο πρωινό στο ξενοδοχείο κουβεντιάζοντας μεταξύ μας για μελλοντικούς στόχους αγώνες ή εμπειρίες που προγραμματίζουμε για την επόμενη χρονιά. ‘Eπειτα χωριστήκαμε σε μικρότερες ομάδες, με στόχο, αφενός να μας γίνει ενημέρωση για τις καινοτομίες και τα νέα προιόντα της εταιρίας που είναι για να βγούνε στην παραγωγή την επόμενη χρονιά, και αφετέρου για να καταγράψουμε και να αναλύσουμε τυχόν προβλήματα ή βελτιώσεις που αντιληφθήκαμε ή πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουν στα υφιστάμενα προιόντα που χρησιμοποιούμε στις προπονήσεις και στους αγώνες μας, τόσο στο τρέξιμο όσο και στο ορειβατικό σκίι

Το meeting των αθλητών της Dynafit έκλεισε με ατομική φωτογράφιση έναν προς έναν ώστε να μπούμε στην ιστοσελίδα της εταιρίας και μία τελευταία συνάντηση - καφέ - φαγητό στο σαλέ του ξενοδοχείου. Χαιρετηθήκαμε, ανταλλάξαμε στοιχεία, διευθύνσεις και δώσαμε ραντεβού για την επόμενη συνάντηση, είτε στο επόμενο meeting αθλητών της Dynafit, είτε σε κάποιον αγώνα running ή ορειβατικού σκι. Οι περισσότεροι άλλωστε running αθλητές της Dynafit, αν όχι όλοι, είναι αθλητές ορειβατικού σκι και περνούν τον χειμώνα τους κάπου πάνω στα χιόνια…

Δεν είναι τυχαίο αυτό, αφού η εταιρία ξεκίνησε την δραστηριότητα της από αθλητές ορειβατικού σκι για προιόντα ορειβατικού σκι και από τότε είναι η κορυφαία εταιρία στο είδος, “οδηγώντας την κούρσα στην κορυφή” σε ποιότητα και καινοτομία, και τα τελευταία χρόνια που μπήκε στο τρέξιμο, φιλοδοξεί το ίδιο να κάνει και με το trail running. Γυρίσαμε πίσω γεμάτοι αφενός με όμορφες εικόνες και εμπειρίες από όλες αυτές τις δραστηριότητες των σχεδόν δύο ημερών, και αφετέρου με μία πολύ ευχάριστη, έντονη αίσθηση σύσφιξης των σχέσεων με τους υπόλοιπους αθλητές της Dynafit καθώς και πιο πλούσιοι σε γνώσεις από το όραμα της εταιρίας και το σύνολο των προιόντων της.

Προσωπικά η χαρά μου ήταν ακόμη μεγαλύτερη, διότι είχα την ευκαιρία να συναναστραφώ και να γνωρίσω “από την ίδια πλευρά, ως ίδια ομάδα” αυτή την φορά και όχι ανταγωνιστικά, πολλούς αθλητές από άλλες χώρες, που όλα αυτά τα χρόνια συναντώ αγωνιζόμενος σε Παγκόσμια ή Πανευρωπαικά πρωταθλήματα ορειβατικού σκι, εκεί όπου ο καθένας εκπροσωπεί την δική του χώρα του και εγώ την Ελλάδα.

Πλάτωνας Αρώνης

Προσθήκη νέου σχολίου

Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

• GORE-TEX® SHAKEDRY™: Η Επανάσταση στις αδιάβροχες ...

Τάκης Τσογκαράκης, 24/01/2018 09:05
    Θα εννοείς την Outdry Extreme. Επί της αρχής κατασκευής της μεμβράνης δεν έχεις άδικο. Υπάρχει όμως το μεγάλο αλλά! Αφενός η Outdry η οποία κυκλοφορεί χρόνια δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε jacket, θα την βρεις σε γάντια, σακίδια και παπούτσια. Η Columbi ...

Ολόκληρο...

• La Sportiva, η συλλογή παπουτσιών του 2017

Τάκης Τσογκαράκης, 23/01/2018 10:05
    Ανάμεσα στα δύο θα διάλεγα για τον ΟΜ το Akasha, είναι πιο "ευέλικτο" και χαμηλό και στο μόνο που υστερεί σε σχέση με το Akyra είναι στο κράτημα σε πλάγιες κλίσεις. Για δες πάντως και τα Bushido ... ;)

• La Sportiva Akasha, Αιθέρια αίσθηση για πολλά χιλ ...

λιγνος δημητρης, 23/01/2018 10:00
    καλησπερα!θα ηθελα τη βοηθεια σας.ειμαι 87 κιλα και 1,83.συνηθιζω να πηγαινω γρηγορες πεζοποριες σε βουνο και θελω να αρχισω να τρεχω.ψαχνω ενα παπουτσι με καλη αποσβεση γιατι οτι εχω ειναι σκληρα και με χτυπανε στη μεση και γονατα.εχει μεγαλη γκαμα ...

Ολόκληρο...

• Φακός κεφαλής Nitecore NU30: Αξιόπιστη και προσιτ ...

Τάκης Τσογκαράκης, 15/01/2018 08:59
    Καλημέρα! Τον φακό τον έχω φορέσει στο Ultra Trail Pelion και τον χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά αφού προπονούμαι νωρίς το πρωί, χωρίς να έχω το παραμικρό πρόβλημα ;)

• Αυξημένη επικινδυνότητα χιονοστιβάδας - Εκπαιδευτ ...

Μάνος Κυριακάκης, 12/01/2018 15:57
    καλα ολα αυτα ρε παιδια αλλα θα πρεπει να ειναι και εστω και λιγο προσιτα ! 300 ευρω το διήμερο χωρις να περιλαμβανει : Κόστος διαμονής και διατροφής Κόστος μετακίνησης Ενοικίαση εξοπλισμού Κάρτα λίφτ όπου και αν χρειαστεί ... τα σχολια δικα σας ...

FOLLOW US

Facebook Twitter YouTube RSS Flickr

FORUM

• SALOMON AGILE 500 BELT SET ΜΑΥΡΟ 20€ (1 Δημοσιεύσεις)
    • AGILE 500 BELT SET ΜΑΥΡΟ χρησιμοποιημένο χωρίς το φλασκί 20€ https://www.salomon.com/int/product/agile-500-belt-set.html Παπαδόπουλος Γίαννης 6987159930 jpapadop7@gmail.com
    • jpapadop
    • 24/01/2018 09:01
    • Garmin 920XT + HRM (1 Δημοσιεύσεις)
    • Σαν καινούργιο, αγορά 03/17. Με την ζώνη, φορτιστή και δώρο το bikemount. Το ρόλοι και τη ζώνη τα καθάρισα μετά κάθε προπόνηση με γλυκό νερό + η ζώνη κάθε μηνά στο πλυντήριο. 250 € 6972621720 (
    • loudo
    • 20/01/2018 14:09
    • La Sportiva Akyra σαν καινούργια (1 Δημοσιεύσεις)
    • Φορεμένο μόνο σε δυο προπονήσεις άριστη κατάσταση όπως θα δείτε και από τις φώτο. Νουμερο 45 uk 10,5 Τιμή 70 ευρώ Πλ giatrosg@gmail.com 6973032626 Γιώργος φώτο εδώ https://ibb.co K4Pob http
    • giatrosg@gmail.com
    • 20/01/2018 12:28
    • Χειμερινή Ανάβαση στον Τυμφρηστό (Βελούχι) (1 Δημοσιεύσεις)
    • Ο Τυμφρηστός ή Βελούχι είναι βουνό της Στερεάς Ελλάδας. Έχει υψόμετρο 2.315 μέτρα και καταλαμβάνει μεγάλο τμήμα των νομών Ευρυτανίας και Φθιώτιδας. Περικλείεται στα βόρεια από τα Άγραφα, και στα
    • JohnLux
    • 18/01/2018 10:51

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με τον Vibram® Hong Kong 100 ξεκινά το Ultra-…

Με τον Vibram® Hong Kong 100 ξεκινά το Ultra-Trail® World Tour!

Ήρθε η ώρα της έναρξης της σπουδαιότερης διεθνούς σειράς αγώνων ultra trail στον κόσμο, του Ultra Trail World Tour 2018! Που αλλού θα μπορούσε να γίνει αυτό από το μέρος ...